Plonuj z nami

Łukasz Kucharczyk - Kierownik Działu Obsługi Posprzedażowej

 

  883 357 468

  l.kucharczyk@chempest.pl

Jak skorzystać z programu Smart Check?

 

Zacznij od zgłoszenia. 

Wypełnij formularz kontaktowy, znajdujący się po prawej stronie, w celu ustalenia terminu wizyty.

Jeżeli wolisz kontakt telefoniczny to zadzwoń pod: 662 156 102

 

Poczekaj na potwierdzenie.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia musimy je potwierdzić. Poczekaj na kontakt naszego pracownika w celu potwierdzenia lub ewentualnej zmiany terminu. 

 

Wizyta Smart Check.

Udostępnij naszym serwisantom swoją maszynę do wykonania szczegółowego przeglądu. Serwisanci będą korzystać z wyczerpującej listy kontrolnej, aby mieć pewność, że zostały uwzględnione wszystkie najważniejsze punkty.

 

Bądź SMART!

Smart Check ma na celu sprawdzenie stanu Twojej maszyny, po takim przeglądzie otrzymasz szczegółowy raport usterek i stanu technicznego. Dzięki temu będziesz w stanie podjąć odpowiednie decyzje naprawcze Twojej maszyny.

Bezpłatny, kompleksowy przegląd Twojej 5-letniej maszyny Fendt lub Valtra!

 

Wiemy, że Twoja maszyna ciężko pracowała przez cały sezon, dlatego oferujemy Ci Smart Check! Jest to program oferowany przez AGCO Parts, który dotyczy 5-letnich maszyn rolniczych Fendt oraz Valtra. Przegląd Twojej maszyny samobieżnej jest darmowy, kompleksowy oraz wykonany przez autoryzowany serwis. 

 

Smart Check ma na celu sprawdzenie stanu Twojej maszyny, po takim przeglądzie otrzymasz szczegółowy raport usterek i stanu technicznego. Dzięki temu będziesz w stanie podjąć odpowiednie decyzje naprawcze Twojej maszyny.

UMÓW SWOJĄ MASZYNĘ NA PRZEGLĄD!

Bądź SMART!

Imię i nazwisko:
Numer telefonu:
Twój e-mail:
Wybierz termin:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

W przypadku awarii/konieczności przeglądu prosimy o kontakt z naszym

 

Biurem Obsługi Klienta: 662 156 102 

Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt. 

Sebastian Gąszczak - Biuro Obsługi Klienta

 

  502 241 248

  s.gaszczak@chempest.pl

  Pon. - Pt. 7:00 - 16:00

  Jaksice 428, 32-200 Jaksice

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Jaksice k/Miechowa

  Pon. - Pt. 7:00 - 17:00

  ul. Kozielska 21, 47-411 Rudnik

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Rudnik k/Raciborza

Arkadiusz Marzec - Biuro Obsługi Klienta

 

  538 810 452

  a.marzec@chempest.pl

Jan Franczyk - kierownik

 

  606 631 282

  j.franczyk@chempest.pl

Janusz Franczyk - Koordynator

 

  602 367 822

  janusz.franczyk@chempest.pl

Marcin Stróż - Koordynator

 

  668 042 055

  m.stroz@chempest.pl

Pracownicy firmy Fendt weryfikują i przetwarzają wszystkie kwestionariusze. Wszelkie zgłoszone problemy, krytyczne komentarze i sugestie dotyczące np. doskonalenia produktów są przez nich rejestrowane i kierowane do odpowiednich działów. Starają się udzielać odpowiedzi i rozwiewać wątpliwości w możliwie jak najkrótszym czasie.

SMART CHECK

Jak skorzystać z programu Smart Check?

 

Zacznij od zgłoszenia. 

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy w celu ustalenia terminu wizyty.

Jeżeli wolisz kontakt telefoniczny to zadzwoń pod: 662 156 102

 

Poczekaj na potwierdzenie.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia musimy je potwierdzić. Poczekaj na kontakt naszego pracownika w celu potwierdzenia lub ewentualnej zmiany terminu. 

 

Wizyta Smart Check.

Udostępnij naszym serwisantom swoją maszynę do wykonania szczegółowego przeglądu. Serwisanci będą korzystać z wyczerpującej listy kontrolnej, aby mieć pewność, że zostały uwzględnione wszystkie najważniejsze punkty.

Bezpłatny, kompleksowy przegląd Twojej

5-letniej maszyny Fendt lub Valtra!

 

Wiemy, że Twoja maszyna ciężko pracowała przez cały sezon, dlatego oferujemy Ci Smart Check! Jest to program oferowany przez AGCO Parts, który dotyczy maszyn Fendt oraz Valtra powyżej 5 lat. Przegląd Twojej maszyny samobieżnej jest darmowy, kompleksowy oraz wykonany przez autoryzowany serwis. 

Jak skorzystać z programu Smart Check?

 

Zacznij od zgłoszenia. 

Wypełnij formularz kontaktowy, znajdujący się po prawej stronie, w celu ustalenia terminu wizyty.

Jeżeli wolisz kontakt telefoniczny to zadzwoń pod: 662 156 102

 

Poczekaj na potwierdzenie.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia musimy je potwierdzić. Poczekaj na kontakt naszego pracownika w celu potwierdzenia lub ewentualnej zmiany terminu. 

 

Wizyta Smart Check.

Udostępnij naszym serwisantom swoją maszynę do wykonania szczegółowego przeglądu. Serwisanci będą korzystać z wyczerpującej listy kontrolnej, aby mieć pewność, że zostały uwzględnione wszystkie najważniejsze punkty.

 

Bądź SMART!

Bezpłatny, kompleksowy przegląd Twojej 5-letniej maszyny Fendt lub Valtra!

 

Wiemy, że Twoja maszyna ciężko pracowała przez cały sezon, dlatego oferujemy Ci Smart Check! Jest to program oferowany przez AGCO Parts, który dotyczy maszyn Fendt oraz Valtra powyżej 5 lat. Przegląd Twojej maszyny samobieżnej jest darmowy, kompleksowy oraz wykonany przez autoryzowany serwis. 

 

Smart Check ma na celu sprawdzenie stanu Twojej maszyny, po takim przeglądzie otrzymasz szczegółowy raport usterek i stanu technicznego. Dzięki temu będziesz w stanie podjąć odpowiednie decyzje naprawcze Twojej maszyny.

KONTAKT

SMART CHECK

OFERTA

CUSTOMER FEEDBACK PROGRAME

Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.

Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.

 

Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt. 

SERWIS MASZYN ROLNICZYCH

Nasz serwis to wysoko kwalifikowani specjaliści, nieustanie doskonalący swoje umiejętności i poszerzający wiedzę w zakresie nowych technologii oraz metod serwisowania maszyn rolniczych.

Oferujemy usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne na maszyny i urządzenia rolnicze, zarówno u Klienta jak również w siedzibie naszej firmy.

NAVI® - NAWOZY DOLISTNE

PRACA

O NAS

NAPISZ DO NAS!

MASZ PYTANIA?

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

SKUP PŁODÓW ROLNYCH

  > skup

  > magazyny skupowe

MASZYNY ROLNICZE

  > maszyny rolnicze

  > serwis

  > części zamienne

  > smart farming

  > agco finance

ŚRODKI DO PRODUKCJI ROLNEJ

  > ochrona roślin

  > nawozy

  > nasiona

  > pasze

  > paliwa

  > doradztwo

  ul. Łąkowa 24, 47-700 Racibórz

  +48 32 412 50 00

  sekretariat@chempest.pl

© 2021 Chempest SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.

KONTAKT

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Ligota Dolna k/Kluczborka

  Pon. - Pt. 7:00 - 16:00

  ul. Wołczyńska 69, 46-200 Ligota Dolna

Zgłoszenia serwisowe (awarie, przeglądy, gwarancje itp.)

ZADZWOŃ - 662 156 102