ul. Wołczyńska 69, 46-200 Ligota Dolna

  Pon. - Pt. 7:00 - 16:00

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Ligota Dolna k/Kluczborka

KONTAKT

© 2021 Chempest SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  ul. Łąkowa 24, 47-700 Racibórz

  +48 32 412 50 00

  sekretariat@chempest.pl

ŚRODKI DO PRODUKCJI ROLNEJ

  > ochrona roślin

  > nawozy

  > nasiona

  > pasze

  > paliwa

  > doradztwo

MASZYNY ROLNICZE

  > maszyny rolnicze

  > serwis

  > części zamienne

  > smart farming

  > agco finance

SKUP PŁODÓW ROLNYCH

  > skup

  > magazyny skupowe

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

MASZ PYTANIA?

NAPISZ DO NAS!

O NAS

PRACA

NAVI® - NAWOZY DOLISTNE

Nasz serwis to wysoko kwalifikowani specjaliści, nieustanie doskonalący swoje umiejętności i poszerzający wiedzę w zakresie nowych technologii oraz metod serwisowania maszyn rolniczych.

Oferujemy usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne na maszyny i urządzenia rolnicze, zarówno u Klienta jak również w siedzibie naszej firmy.

 

W przypadku awarii/konieczności przeglądu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: 662 156 102 

SERWIS MASZYN ROLNICZYCH

Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.

 

Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt. 

Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.

CUSTOMER FEEDBACK PROGRAME

OFERTA

KONTAKT

Pracownicy firmy Fendt weryfikują i przetwarzają wszystkie kwestionariusze. Wszelkie zgłoszone problemy, krytyczne komentarze i sugestie dotyczące np. doskonalenia produktów są przez nich rejestrowane i kierowane do odpowiednich działów. Starają się udzielać odpowiedzi i rozwiewać wątpliwości w możliwie jak najkrótszym czasie.

Marcin Stróż - Biuro Obsługi Klienta

 

  662 156 102

  BOKS@chempest.pl

Janusz Frnaczyk - Biuro Obsługi Klienta

 

  662 156 102

  BOKS@chempest.pl

Jan Franczyk - kierownik

 

  606 631 282

  j.franczyk@chempest.pl

Artur Zapała - Biuro Obsługi Klienta

 

  883 357 451

  a.zapala@chempest.pl

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Rudnik k/Raciborza

  ul. Kozielska 21, 47-411 Rudnik

  Pon. - Pt. 7:00 - 17:00

Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Jaksice k/Miechowa

  Jaksice 428, 32-200 Jaksice

  Pon. - Pt. 7:00 - 16:00

Sebastian Gąszczak - Biuro Obsługi Klienta

 

  502 241 248

  s.gaszczak@chempest.pl

Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt. 

Nowy rozdział w historii naszej firmy - kliknij i dowiedz się więcej.

Plonuj z nami