ul. Wołczyńska 69, 46-200 Ligota Dolna
Pon. - Pt. 7:00 - 16:00
Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Ligota Dolna k/Kluczborka
© 2021 Chempest SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ul. Łąkowa 24, 47-700 Racibórz
+48 32 412 50 00
sekretariat@chempest.pl
Nasz serwis to wysoko kwalifikowani specjaliści, nieustanie doskonalący swoje umiejętności i poszerzający wiedzę w zakresie nowych technologii oraz metod serwisowania maszyn rolniczych.
Oferujemy usługi serwisowe gwarancyjne i pogwarancyjne na maszyny i urządzenia rolnicze, zarówno u Klienta jak również w siedzibie naszej firmy.
W przypadku awarii/konieczności przeglądu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: 662 156 102
Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.
Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt.
Firma Fendt zwraca szczególną uwagę na kwestię satysfakcji klientów. Wynika to z faktu, że znajomość ich pragnień i oczekiwań jest kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Ocena Klienta jest podstawą dla doskonalenia produktów firmy Fendt i usług świadczonych przez Chempest.
Pracownicy firmy Fendt weryfikują i przetwarzają wszystkie kwestionariusze. Wszelkie zgłoszone problemy, krytyczne komentarze i sugestie dotyczące np. doskonalenia produktów są przez nich rejestrowane i kierowane do odpowiednich działów. Starają się udzielać odpowiedzi i rozwiewać wątpliwości w możliwie jak najkrótszym czasie.
Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Rudnik k/Raciborza
ul. Kozielska 21, 47-411 Rudnik
Pon. - Pt. 7:00 - 17:00
Dział Serwis Maszyn Rolniczych - Jaksice k/Miechowa
Jaksice 428, 32-200 Jaksice
Pon. - Pt. 7:00 - 16:00
Po zakupie produktu Fendt Klient otrzyma dwa różne kwestionariusze do wypełnienia. Pierwszy z nich trafi do Klienta miesiąc po dostawie produktu i będzie dotyczyć doświadczeń związanych z zakupem i dostawą. Drugi kwestionariusz Klient otrzyma po roku - będzie on dotyczyć doświadczeń związanych z obsługą i wsparciem ze strony Chempestu. Kwestionariusze wysyła się do firmy Fendt na ich koszt.